Kép

Kép

Kategóriák

2013. április 22., hétfő

TEJSZÍNES-TÁRKONYOS CSIRKERAGULEVES GAZDAGON


 

Ez a leves az egyik nagy kedvenc nálunk! Tele van finom zöldségekkel, csirkehússal, pikáns és laktató!

Hozzávalók:
  • 700 g csirkemell
  • 2 szál sárgarépa
  • 1 szál petrezselyem gyökér
  • 1 karalábé
  • 1 kis fej karfiol 
  • 150 gramm zölborsó
  • 3-4 szem vargánya
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 házias levesalap
  • só, bors, tárkony
  • 2 dl tejszín
Elkészítés:

A csirkemelleket felkockáztam, majd felhevített olajban fehéredésig sütöttem. Hozzáadtam a kockára vágott karalábét, a felkarikázott sárgarépát és petrezselyemgyökeret, a zöldborsót, a rózsáira szedett karfiolt és a felszeletelt gombát, szárával együtt. Kevés vizet öntve alá, 10 percig pároltam. Felöntöttem 2,5-3 liter vízzel, beledobtam a megpucolt vöröshagymát egészben, tettem bele házias levesalapot, sót, borsot, tárkonyt és készre főztem. Ha minden megpuhult, beleöntöttem 2 dl 30%-os tejszínt, forraltam egyet rajta és elkészült.
Ebbe a levesben én nem szoktam levesbetétet tenni, mert a sok zöldségtől épp elég sűrű és kiadós!


Jó étvágyat!



2 megjegyzés: