Kép

Kép

Kategóriák

2013. április 14., vasárnap

KOLBÁSZOS-SAJTOS GÖNGYÖLT CSIRKEMELL




A jó étvágyhoz a szép látvány is hozzátartozik, hiszen amikor először találkozunk az étellel, a szemünk érzékeli a leghamarabb. Aztán az orrunk, majd az ízlelőbimbóink...... Bátran merem állítani, ezzel az egyszerű és nagyon sokszínűen variálható fogással, egyik érzékszervünknek sem okozunk csalódást. Én is így voltam ezzel, mikor egy kedves ismerősnél megláttam a fotót, és bár sem a szaglásom, sem az ízlelőbimbóim nem tudtak működésbe lépni, mégis a látvány elég volt hozzá hogy tudjam, isteni eledel. 

Hozzávalók:
  • 6 db csirkemell
  • 20 dkg füstölt sajt (esetemben edami)
  • 4 szál újhagyma, a zöldjével együtt
  • fél piros kaliforniai paprika
  • 10 dkg füstölt kolbász (gyulai)
  • 10 dkg füstölt szalonna
  • liszt, tojás, morzsa a panírozáshoz
  • olaj a sütéshez
Elkészítés: 

A csirkemelleket hosszában késsel bevágtam, szétnyitottam és kiklopfoltam. Sóztam, borsoztam mindkét oldalát és félretettem. A sajtot a legkisebb lyukú reszelőn lereszeltem, a paprikát, kolbászt és a szalonnát apró kockákra vágtam. Az újhagymát, zöldjével együtt vékonyra szeltem és az egészet jó alaposan összekevertem. Nem kell sózni vagy fűszerezni, hiszen minden hozzávalónak megfelelő íze van. Elővettem a csirkemelleket közepükre halmoztam a töltelékből, majd felgöngyöltem őket. Lisztbe, tojásba, majd zsemlemorzsába forgattam, és bő olajban kisütöttem.
Zöldséges rizzsel tálaltam.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése