Kép

Kép

Kategóriák

2013. április 28., vasárnap

DÍJAT KAPTAM......


Díjat kaptam először Katitól, a Katica konyhája blog írójától, majd ugyanezt a díjat megkaptam A tetovált lány konyhájától is. Mindkettőjüknek nagyon szépen köszönöm, az elismerést, nagy megtiszteltetés ez nekem! 

A Díjnak szabályai is vannak:
  • Megemlítem, akitől a díjat kaptam
  • Felsorolok 4 Bloggert, akinek kevesebb mint 200 feliratkozott, rendszeres olvasója van
  • Kommentben közöljük ezt a kiválasztottakkal a blogjukon
A következő négy blog tulajdonosának adnám át nagyon sok szeretettel!

Kipróbált receptekkel, az egyszerűtől a bonyolultig, csodálatos fényképekkel illusztrált oldalt vezet. Nagy csodálója vagyok!


SAROKKONYHA TULAJDONOSAINAK
Nagyon szép, tartalmas blog! Szintén kipróbált receptekkel és fantasztikus ötletekkel

Fantasztikus receptekkel, saját stílusban, szellemesen megírt, csodás képekkel illusztrált blog tulajdonosa.

ÍZHARMÓNIKUS  BLOGJÁNAK
Nagyon szép az oldala, szintén kipróbált receptekkel és csodás illusztrálással.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése